Historici na trati Ecce Homo 2017

Pavel Kopáček
Foto: archiv Petra Mikulky

Slavná a historicky doložená mistrovská jízda závodních specialů je jedním ze stěžejních moravských veteranských podniků. Bohužel, naše redakční trojice má na trať, vinoucí se nedaleko Olomouce, přímo vesmírně (a nesmírně) daleko, takže jsme přivítali fotokolekci od našeho čtenáře Petra Mikulky. Není to jeho vlastní tvorba, z časových důvodů „nestíhal“, a poslal nám záběry svých kolegů. Jako vždy mu děkujeme, dnes za přiblížení zajímavé akce a efektní záběry!
Dynamický záběr Lancie Bety Coupé v místech, kde si i uši diváků určitě přišly na své
Trojice boleslavských specialů 180 RS a 200 RS byla v 70. letech jedním z nejostřejšího „nářadí“
Ferry Porsche původně možná ani netušil, jakou tvoří legendu...
..ale už první sportovní úspěchy 911 „cosi“ naznačily
BMW řady E30 sice nedosahuje proslulosti 2002, ale potěší
„Integrála“ nepotřebuje komentář
VW Golf I ušel dost dlouhou cestu od obyčejného vozítka...
...až k ostrému supersportu evropských vrchů a okruhů
130 RS patří mezi evropskou nejklasičtější klasiku
Psí kost“ a závody jedno jest...
...což se o „dvojkovém“ modelu nedá říci
Stříbrnočerná barevná kombinace brouků jezdila už počátkem 70. let
Škodovka 120 S olomouckého závodníka v ostrém boji se zatáčkou...
...a v momentu, kdy ze sebe motor dává všechno!
Náporový chladič mívaly seriové 120 S, ale i některé upravené „stodesítky“
Trošku modernější pojetí původního závoďáku, ale stále je to ono
Škoda 120 LS je rozhodně sympatickým oživením startovního pole
„Maxíků“ jezdilo hodně, od skoro běžných amaterských až po LR
Rapid doplňoval paletu závodních škodovek s motorem vzadu
Fulvii HF jsme obdivovali už v dobách, kdy v ní jezdila dvojice Munari/Manucci
Fiat 128 Rally byl pro závody předurčený jménem i hbitostí
Vydáno dne: 10.06.2017 - 11:35