Pod návrhem a realizací supersportovního vozu Innotech Mystero jsou podepsaná dvě známá jména. Designér Václav Král a kopřivnická společnost Ecorra, známá renovacemi vozů Tatra. Firma Innotech měla v plánu postavit omezenou sérii 25 vozů. První a jediný model Mystero byl poháněn motorem z Chevroletu Corvette o objemu 5,7litru, ale bylo počítáno i se zástavbou motoru 9,6 l a výkonu 760 k! A to už by hodně vyděsilo zaběhnuté značky Ferrari nebo Lamborgini 🙂 . Václav Král získal po zveřejnění vozu národní cenu za design. To se psal rok 1993 a plány byly velkolepé. Dá se dokonce říci, že Innotech Mystero byl přímým následovníkem Tatry MTX. Bohužel měl podobný osud. Z plánovaných 25 exemplářů a prodeji zámožným řidičům v Kalifornii se realizoval jediný kus, který neopustil Česko. Alespoň se zachoval do dnešních dnů a opakovaně byl i na prodej. Nakonec přece jen změnil majitele a dle jeho slov projekt Innotech úplně nekončí. Tak se necháme překvapit.
Text a foto: Michal Primák